جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

کورتنا، دستیاری تمام عیار

در طی چند سال گذشته دستیار‌های شخصی پلتفرم‌های مختلف پیشرفت‌های شگرفی داشته‌اند و هر کدام ویژگی‌هایی را به دارندگان پلتفرم خود ارائه کرده‌اند که واقعا کاربردی و در بسیاری مواقع جالب توجه است. اگر حوصله‌تان سر رفته و کسی نیست تا به صحبت بپردازید، چرا با کورتنا دستیار شخصی ویندوزفون خود حرف نمی‌زنید؟ کورتنا حالا آماده است تا پای صحبت‌های شما بنشیند.


ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

کدام دستیار صوتی؟

mobile assist

احتمالا با هر سه دستیار صوتی مطرح یعنی سیری(اپل)، گوگل ناو(گوگل) و کورتنا(مایکروسافت) آشنایی دارید. حال این سه سیستم برای تصدی پست دستیاری شما لازم است در مصاحبه‌ای شرکت کنند تا شما بر اساس نیازهای خود و صلاحیت آن‌ها به انتخاب بپردازید. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا ببینیم هر یک چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد.


ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

wallpaper 13

۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۴ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

9 ویژگی برتر Android L

با معرفی شدن نسخه جدید سیستم عامل اندروید، کاربران این سیستم عامل مشهور منتظر استفاده از امکانات رونمایی شده جدید موجود در این سیستم عامل هستند. در اینجا به بررسی 9 ویژگی جدید اضافه شده به ساختار این سیستم عامل میپردازیم.


ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

۷ مشکل بسیار متداول در گوشی‌های اندرویدی و راه‌ حل رفع آن‌ها

باید با این حقیقت که تلفن‌های موجود در دست ما کامل و بی‌نقص نیستند رو به رو شویم. حتی زمانی که هنوز دستگاه‌ ما باتری دارند ممکن است کند باشند، در اتصال به اینترنت مشکل داشته باشند یا اینکه حتی ناگهان خاموش شوند و دوباره روشن نشوند. در ادامه قصد داریم راه‌حل‌هایی را برای متداول‌ترین مشکلات گوشی‌های اندرویدی در اختیار شما بگذاریم.


ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

۱۱ راهکار برای روان کردن و بهبود عملکرد گجت‌های اندرویدی

هرچند استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود در مقایسه با نمونه‌های تولید شده در سایر اکوسیستم‌ها دارای مزایایی هستند، اما کند شدن این ابزار‌ها پس از گذشت زمان یکی از معایب این سیستم‌عامل است که در گجت‌های چندصد دلاری تولید شده در این اکوسیستم بسیار آزاردهنده است، چراکه مشخصه‌ی پرچمداران در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بالا بودن قدرت پردازشی و اجرای سریع به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قوی است. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۱ نکته برای روان کردن تلفن‌هوشمند را مرور کنیم.

ادامه مطلب...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

بهترین آنتی ویروس‌های رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز

اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید مسلما اولین چیزی که دوست ندارید هیچ‌گاه با آن روبرو شوید ویروس‌ها هستند. وب‌سایت تک‌رادار به تازگی نتایج تحقیقات خود را در خصوص بهترین آنتی ویروس‌های رایگان سال 2014 ارائه کرده که ما تلاش کردیم گزینه‌های برتر آن را دستچین کرده و در قالب این مقاله به شما معرفی نماییم.


ادامه مطلب...
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۷ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

اولین موتور جستجوی موضوعی ایران


برای ورود به موتور جستوجو روی عکس بالا کیلیک کنید!

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

F1 رایانه


هدف از راه اندازی مرکز اف یک، کمک به رفع همه  مشکلات رایانه‌ای و اینترنتی کاربران است و با توجه به  24 ساعته بودن مرکز حتی در ایام تعطیل هم ، شما می‌توانید با مرکز اف، تماس بگیرید و به سادگی یک تماس مشکل رایانه‌ای خود را برطرف کنید. تنها کافی‌است از تهران با شماره‌های 9092305213 و از سراسر کشور با شماره‌های 9099071112 و 9099071113 تماس بگیرید...

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری

با ما باشید...



۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ ۱۲۸ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
محمود میرغفاری
يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ب.ظ محمود میرغفاری
معرفی بهترین، سبک‌ترین و جذاب‌ترین لانچرهای اندروید

معرفی بهترین، سبک‌ترین و جذاب‌ترین لانچرهای اندروید


جای شک و تردیدی وجود ندارد که در مبحث انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی، اندروید دست بالا را در میان سیستم‌عامل‌های موبایل در اختیار دارد. رقبای اصلی سیستم‌عامل گوگل یعنی iOS و ویندوز فون در این زمینه توان رقابتی چندانی از خود نشان نداده‌اند. در ادامه به معرفی ۱۵ مورد از بهترین لانچرهای ارائه شده برای اندروید خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب...
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود میرغفاری