یک صفحه شیشه ای، حسگرهای اینفرارد، LED های قابل رؤیت و سه دوربین که از زیر سطح شیشه ای به بالا نگاه می کنند تا لحظه دقیق لمس الگوهای نوری توسط انگشت کاربر را تشخیص دهند. این است آینده شفافی که شرکت translusense برای کیبوردهای ما تدارک دیده. 



یک کیبورد شیشه ای شفاف، بی سیم و با قابلیت انتخاب 16 میلیون رنگ برای LED ها که در کنار آن نسخه ترک پد کوچکتری نیز ارائه می شود و هر دو امکان برنامه ریزی سطحی و تغییر چیدمان کلیدها را دارند. نورهای مادون قرمز که در لبه پایینی و در زیر شیشه قرار دارند از طریق لوله های نوری داخل شیشه، حرکت کرده و الگوی لمس کیبورد را به چشم های دیجیتال زیر دستگاه انتقال می دهند. در آنجا مغز دستگاه الگو را ترجمه کرده و دستورات را به کامپیوتر انتقال می دهد.

دوربین ها به سطح مرئی شیشه (کیبورد یا ترک پد) خیره هستند و منتظر اینکه شما یک کلید را لمس یا جسچری را پیاده کنید. این کیبورد در عین حال قابلیت اتصال به 10 دستگاه از طریق بلوتوث را نیز دارا است و علاوه بر تمام این امکانات، می توانید پوسته رویی یعنی طرز چینش نورهای LED که کیبورد را شکل می دهند را هم تغییر دهید و بنا به سلیقه خود چینش نمایید. باتری داخل دستگاه هم از نوع لیتیوم-یون و قابل شارژ از طریق USB است و بین هر بار شارژ هم تقریباً 6 ساعت کار می کند. 



البته قیمت این محصول هم به اندازه مشخصات آن شگفت آور است. 500 دلار برای کیبوردی که شما را از شر صدای کلید ها رها می کند و نیازی هم به جارو کشیدن ندارد!


نظر شما در مورد این کی برد گرون قیمت چیه؟؟؟؟!؟